Prvi dan seminara je bio predviđen za predavanja stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga.
Seminar je otvorio Anel Čiplaković, organizator seminara, pozdravnim govorom a prvo predavanje je održao Dušan Pilipović na temu optimizacija budžeta digitalnih kampanja. Marketing direktor agencije Arbona iz Hrvatske, Andrej Tonković, u svom predavanju govorio je o tehnikama marketinga na Facebooku. Treće predavanje održao je i Nenad Pantelić, specijalista za Search engine optimization (SEO) iz Srbije na temu kako da uz SEO dominirate na Google-u. Faris Začina, CEO kompanije Minstry Of Programing održao je izuzetno predavanje o povezivanju kulture firme i brenda te zanimljivim i originalnim metodama marketinga za mala i srednja preduzeća. Turizam koji se razvija u Bosni i Hercegovini i digitalizacija istog je neizostavna tema današnjice. Milan Stojković, Marketing konsultant u turizmu je savjetovao učesnike Sarajevo digital marketinga kako da kreiraju oglašavanje koje dovodi turiste i štedi novac. Kako do Blue Badge-a na društvenim mrežama učesnicima je prezentirao Adin Seferović, mladi digital marketing menadžer iz Travnika. Na kraju prvog dana održano je i predavanje koje je prema ocjeni učesnika proglašeno najboljim. U tom predavanju vrhunski stručnjak iz oblasti digtalnog marketinga Nedim Šabić na zabavan i originalan način je govorio o digital marketing strategijama. Takođe Nedim Šabić je podijelio dio svog iskustva u radu sa svjetskim kompanijama.