Sarajevo Digital Marketing 2019.

15.i 16.Novemembra održan je drugi po redu Sarajevo Digital Marketing seminar u hotelu Ibis Sarajevo. Regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga podjelili su svoje znanje sa više od 100 učesnika seminara.
Seminar su obilježili druženje, edukacija, networking, vrhunski predavači i super atmosfera.
U toku seminara predavači i učesnici su se dotakli brojnih tema iz domena digitalnog marketinga.

Prvi dan seminara je bio predviđen za predavanja stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga.

Seminar je otvorio Anel Čiplaković, organizator seminara, pozdravnim govorom a prvo predavanje je održao Dušan Pilipović na temu optimizacija budžeta digitalnih kampanja. Marketing direktor agencije Arbona iz Hrvatske, Andrej Tonković, u svom predavanju govorio je o tehnikama marketinga na Facebooku. Treće predavanje održao je i Nenad Pantelić, specijalista za Search engine optimization (SEO) iz Srbije na temu kako da uz SEO dominirate na Google-u. Faris Začina, CEO kompanije Minstry Of Programing održao je izuzetno predavanje o povezivanju kulture firme i brenda te zanimljivim i originalnim metodama marketinga za mala i srednja preduzeća. Turizam koji se razvija u Bosni i Hercegovini i digitalizacija istog je neizostavna tema današnjice. Milan Stojković, Marketing konsultant u turizmu je savjetovao učesnike Sarajevo digital marketinga kako da kreiraju oglašavanje koje dovodi turiste i štedi novac. Kako do Blue Badge-a na društvenim mrežama učesnicima je prezentirao Adin Seferović, mladi digital marketing menadžer iz Travnika. Na kraju prvog dana održano je i predavanje koje je prema ocjeni učesnika proglašeno najboljim. U tom predavanju vrhunski stručnjak iz oblasti digtalnog marketinga Nedim Šabić na zabavan i originalan način je govorio o digital marketing strategijama. Takođe Nedim Šabić je podijelio dio svog iskustva u radu sa svjetskim kompanijama.

Generalni pokrovitelj Sarajevo Digital Marketing seminara je njemačka razvojna organizacija Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) koja je prepoznala značaj edukacije iz oblasti digitalnog marketinga.

Drugog dana seminara održane su dvije cjelodnevne radionice. Praktičnu primjenu Goole Ads-a je prezentirao Nenad Pantelić specijalista za Search engine optimization (SEO) iz Srbije. Druga radionica je specijalizirano pripremljena za mala i srednja preduzeća iz sektora drvoprerade, prerade metala i turizma na temu: Praktična primjena digitalnog marketinga u malim i srednjim preduzećima. Radionicu su vodili Miloš Milovanović i Dušan Pilipović iz agencije Avokado, koji su praktičnim primjerima nastojali podići kompetencije učesnika na viši nivo.

Educirajte se sa b2bit.ba!

U narednom periodu imaćete priliku da pogledate predavanja koja su održana na Sarajevo Digital Marketing seminaru na našoj platformi.

Tražite rješenje za svoj poslovni problem ?
NUDITE digitalne proizvode i usluge ?

Web aplikacija b2bit.ba vam omogućava da na jednom mjestu izložite svoj poslovni problem za kojeg smatrate da ga možete riješiti putem digitalnih tehnologija, da potražite rješenje za svoj poslovni problem ili da predstavite svoja digitalna rješenja za mala i srednja preduzeća.