Kako koristiti aplikaciju Zoom?

Zoom je aplikacija koja se koristi u svrhu audio i video komunikacije između dva ili više korisnika. Aplikacija se može koristiti na različitim uređajima (mobilni telefon, desktop računar, laptop, tablet). Posebnu popularnost ova aplikacija je stekla početkom Covid-19 pandemije a koja traje i danas.

Obzirom da je u uslovima epidemije kretanje ljudi ograničeno javlja se potreba za komunikacijom na daljinu a što aplikacija Zoom jako dobro omogućava. Putem ove aplikacije korisnici mogu:

  • dijeliti dokumente, slike, video snimke
  • dijeliti ekran između korisnika
  • koristiti tablu za pisanje i prezentaciju
  • snimati komunikaciju u formatima .mp4 ili .m4a

Zoom aplikacija se koristi i za izvođenje nastave gdje profesori formiraju virtuelne učionice te tako drže predavanja i vrše ispitivanje svojih učenika.

Da bi ste koristili aplikaciju prvo je morate instalirati na svoj uređaj klikom na jedan od ponuđenih linkova a u zavisnosti od vašeg uređaja:

 

slika1.
slika 2.
slika 3.

Nakon instalacije i pokretanja prikazaće vam se ekran kao na slici 1. Na raspolaganju su vam dvije opcije: Join a Meeting (pridruži se sastanku) i Sign In (prijava). Da bi se pridružili sastanku potrebno je da kliknete na Join a Meeting i upište prethodno dobijen broj sastanka (npr. 000-111-222) i svoje ime te kliknete na join. Klikom na Sign In otvara vam se ekran kao na slici 3 i putem njega se prijavljujete na aplikaciju i dobijate mogućnost kreiranja vašeg sastanka.

Prvo ćemo obraditi opciju kad se pridružite prethodno zakazanom sastanku (slika 1. klik na join, slika 2. unos broja sastanka i imena ). Osim unosa podataka imate i 3 opcije koje možete označiti prije nego što se pridružite sastanku.

  • Zapamti moje ime za buduće sastanke
  • Ne konektuj se sa zvukom
  • isključi video

Nemojte označavati opcije 2 i 3 ako želite da se pridružite sastanku sa zvukom i videom. Nakon što unesete broj sastanka i vaše ime te kliknete na join otvoriće vam se ekran kao na slici 4.

slika 4.

Na ovom ekranu kontrolišete sve funkcionalnosti koje su vam potrebne prilikom komunikacije:

  1. zvuk i video
  2. pregled učesnika 
  3. chat
  4.  dijeljenje ekrana
  5. snimanje komunikacije
  6. emoji reakcije
  7. informacije o sastanku
  8. prikaz učesnika
  9. napuštanje sastanka

Druga opcija koju ćemo obraditi jeste kada na početnom ekranu kliknete na sign in (prijava). Potrebno je da kreirate svoj račun ili da se prijavite na Zoom app putem Google ili Facebook računa (slika 3.). Nakon što se prijavite sa svojim podacima otvoriće vam se ekran kao na slici 5. Na ovom ekranu možete kreirati svoje sastanke (new meeting), zakazivati ih i sl. Ono što je bitno napomenuti za Zoom aplikaciju da nudi potpuno besplatnu komunikaciju više korisnika u trajanju od 40 min. Nakon isteka 40 min. komunikacija se prekida. Da bi imali više vremena na raspolanju morate se pretplatiti na neki od njihovih paketa. Pregled paketa i cijena možete pogledati na njihovoj web stranici na ovom link-u.

Pojavile su se i određene kritike vezano za Zoom aplikaciju u smislu neovlaštenog korištenja podataka. To su, bar prema informacijama kojim trenutno raspolažemo, samo špekulacije. Naravno na svakom od korisnika je da odluči da li će ili ne koristiti ovu aplikaciju za svoju komunikaciju.

 

Tražite rješenje za svoj poslovni problem ?
NUDITE digitalne proizvode i usluge ?

Web aplikacija b2bit.ba vam omogućava da na jednom mjestu izložite svoj poslovni problem za kojeg smatrate da ga možete riješiti putem digitalnih tehnologija, da potražite rješenje za svoj poslovni problem ili da predstavite svoja digitalna rješenja za mala i srednja preduzeća.